dd

Tumblr Mouse Cursors

piątek, 1 listopada 2013

Halloween & wszystko i nic.

Hej. Baaardzo długo do was nie pisałam.. 
Ta, to pewnie przez naukę i brak czasu na pisanie notek. Ostatnio w ogóle straciłam chęć żeby go prowadzić bo czuję, że jestem w tym niezbyt dobra, ale postanowiłam spróbować jeszcze raz :). 
Będę starała się żeby notki były o czymś , a nie tak jak zwykle - o niczym. 
Dobra, koniec. 
Wczoraj było Halloween, niestety nie mogłam chodzić po ' domach ' zbierać cukierki bo nie mam możliwości.. Mieszkam w Łodzi, a na dodatek w kamienicy. Szkoda, bo Halloween jest jednym z moich ulubionych dni w roku. 
Nie byłam jakoś superczad przebrana, ale miało być za Emo. XD 
Cóż, może i nie wyszło. Ważne że fajnie spędziłam czas z przyjaciółmi i dobrze się bawiłam. 

Dzisiaj jest święto zmarłych, nazywane również świętem '' Wszystkich Świętych ''. 
Byłam na cmentarzu i powiem wam szczerze.. Było mi strasznie przykro. 
Brakuje mi bardzo tych osób, które nie mogą tutaj ze mną być.. :( 
-------------
Okej, dzisiaj już kończę. Jakieś pomysły na następną notkę?  

9 komentarzy:

  1. u mnie też nie ma warunków, aby zbierać cukierki ;p
    http://fotografia-cytrus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nom znam to *u* Następny halloween musimy spędzić razem :**
    Ślicznaa ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie mogę zbierać cukierków :(
    Fajne zdjęcia. ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w tym roku chodziłam po raz pierwszy ale tylko po znajomych , było dużo ośmiechu, opisałam u siebie.

    milionioliwka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysl za emo ;d
    witkaaa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog :) Bardzo mi się tutaj podoba, czekam na nowe posty. Z pewnością zostaję na dłużej oraz zapaszam do siebie luuvmy.blogspot.com będzie mi bardzo miło jeśli skomentujesz + obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nigdy nie obchodziłam halloween jednak uważam że to spoko święto :d
    http://myworld-dankaa.blogspot.com/
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też nigdy nie obchodziłam Hallowen, może już jestem za stara (20 lat hyh) Ale kto wie? Może za rok? Na pewno pobawię się w makijaż :) Wazne, że miło spędziłaś czas z przyjaciółmi.
    Co do bloga, bardzo tu fajnie, tylko denerwują mnie te wąsy, fajnie to wygląda ale troszkę myli :D Obserwuje!
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/- zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zdjęcia ;)
    Ja nie obchodzę tego święta.
    Chciałabym cię poprawić jeżeli mogę, bo z tego co mi wiadomo Wszystkich Świętych to nie Święto Zmarłych.
    modajestnaszapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń