dd

Tumblr Mouse Cursors

poniedziałek, 30 września 2013

Poradnik : Jak zdobyć dobrego przyjaciela ?

Hejka. 
Postanowiłam, że na dzisiaj przygotuję dla was poradnik '' Jak zdobyć dobrego przyjaciela? '' 

Warto mieć przy sobie osobę, której możesz się zawsze wyżalić. 
Gdy masz zły dzień taka osoba próbowała chociaż, żeby na twojej buźce pojawił się uśmiech. 
W przyjaźni najważniejsze jest zaufanie. 

 JAK ZDOBYĆ DOBREGO PRZYJACIELA? 

  • Jeśli jesteś osobą nieśmiałą, to przełam się. Zagadaj do tej osoby, jeśli ona ma fejsa to napisz do niej/niego. 
  • Bądź sobą. To jest również jedną z najważniejszych rzeczy. 
  • Bądź dobrym przyjacielem. 
    Jeśli chcesz mieć dobrego przyjaciela, również musisz nim być :) 
  • Jeżeli ktoś powierzy Ci sekret, nikomu go nie mów. 
  • Bądź dla tej osoby miła/y.
  • Bądź szczera/y. 
  • Staraj się,żeby dużo czasu spędzać z tą osobą. 
  • Nie bierz go na litość.
    Chodzi mi o to,żeby nie brać go np. na sztuczne łzy czy coś.  
  • NIGDY nie szukaj przyjaciela w internecie. 
    Może nie którzy twierdzą, że jeśli powierzą jakiś sekret osobie poznanej przez internet to ta osoba nikomu tego nie powie. A jaką masz pewność , że ta osoba jest taką za którą się podaje?
Mam nadzieję,że to co napisałam wam wyżej, chociaż troszkę wam pomoże. :) 
Dzisiaj w szkole było nawet ok. 
Po szkole zostałyśmy chwilę z dziewczynami w parku. 
Wstawię wam jedno zdjęcie, bo reszta się nie nadaje :D 
Chcecie w następnej notce jakiś poradnik ? 




8 komentarzy:

  1. ja ma swoich zaufanych przyjaciół od wielu wielu lat , nie ma co szukać na siłę , prawdziwi przyjaciele to jak z miłością , przychodzą przypadkiem i zostają na wiele lat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przyjemnie się czyta Twój blog, z miłą chęcią obserwuję :)

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. 2 punkt najważniejszy <3

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe rady :D

    http://julkka-bloog.blogspot.com/ - proszę o pomoc, dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. genialne porady! :))


    świetny post ;3 | best-frieend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post ☻
    Nominowałam cię do LIBSTER AWARD ;)
    Zapraszam do mnie po szczegóły ;D
    http://mikaaach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. czetso jest tak ze przyjaciele sai sie znajduja :D :)

    co powiesz na wzajemna obserwacje?

    OdpowiedzUsuń