dd

Tumblr Mouse Cursors

niedziela, 3 listopada 2013

Szkoła & Jak radzić sobie z hejterami ;)

Hej. Dzisiejsza notka miała być fajna. ( mhm,ok) Ale czy będzie.. Zobaczymy sami. :)
Jak wiecie, jutro poniedziałek. Niestety.. Wracamy do szkoły.. i niestety do nauki. 
Straaasznie brakuję mi wakacji.. Tego wolnego czasu, braku zmartwień, na przykład z tego że nie odrobiło się zadania domowego, czy nie nauczyło się do jakiegoś sprawdzianu, o którym możliwe, że nawet się nie wiedziało. W moim przypadku niestety jest tak często.. Zapominam o czymś, o czym powinnam pamiętać. 
Przez to mam takie oceny , jakie mam.. :( 
Jestem ostatni rok w podstawówce,więc muszę się uczyć dobrze, żeby dostać się do dobrego gimnazjum. 
W sumie oceny nie są takie złe. Wpadają 5,4,3.. no i niestety też 1. Ale powiadają,że uczeń bez 1 to nie uczeń :). 
Z matmy nigdy nie byłam za dobra, ale w tym roku.. Strasznie opuściłam się w nauce. Muszę się za siebie wziąć. Cały czas powtarzam sobie, że się pouczę.. Nie dotrzymuję słowa, jestem głupia. Muszę coś z tym zrobić. Hehe. 
No ale dobra, już was nie zadręczam moimi problemami ze szkołą i z nauką :). 
bluzka : C&A
spodnie : KappAhl 

Dzisiaj chciałabym napisać wam '' Jak radzić sobie z hejterami ? '' 
  • Kim są hejterzy ? 
Hejterzy to osoby, które najczęściej czegoś nam zazdroszczą i np. na ask.fm piszą z anonima rzeczy, które z pewnością nie powiedzieli by nam w oczy. Powiadają '' Cwaniak w necie, ciota w świecie ''.. I mają rację. Bo tak jest. Najczęściej osoby które nas hejtują to osoby z naszego otoczenia. Na co dzień udają naszych przyjaciół czy dobrych znajomych, a w sieci wyzywają od najgorszych ;).
Niestety tak jest. 

  • Jak radzić sobie z hejterami? 
  1. Jeżeli na asku, ktoś napiszę Ci coś nie miłego, czyli hejta możesz tą osobę zbanować :)
  2. Możesz odpowiadać na te pytania jakimiś bezsensownymi słowami w przypadku mojego kolegi tym słowem było by mleko ale nie wnikajmy. XD
  3. Nie przejmuj się nimi, po prostu miej je gdzieś. Jeżeli hejterowi zaczniej się tłumaczyć z czegoś będzie to znaczyło że się przyznajesz, czy coś takiego bo przecież ` Tylko winny się tłumaczy `  :D

    Myślę, że to są najbardziej skuteczne rady, na poradzenie sobie z taką osobą. :) 
    Na dzisiaj już kończę, mam nadzieję że ta notka chociaż troszkę komuś pomoże ;)

A wy jak radzicie sobie z hejterami? :) 

9 komentarzy:

  1. Masz rację kicia ;*
    Mm śliczna
    i ucz się, haha ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy blog! Świetne posty ;)
    Super zdjęcia :)
    Wpadnij :) carlyandcarly1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam się śmieję zz tych 'hejtów' :D totalnie je olewam i zapominam o nich.


    olis-oliss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie chamstwo powinno zwalczać się kulturą, ale czasem to bardzo ciężkie.
    Co powiesz na wzajemną obserwację? Daj mi znać, a na pewno się odwdzięczę;*
    http://blummm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny blog ! Obserwuję i zapraszam do siebie ;* http://www.alexbloggerka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny post ;))
    również obserwuję ;D

    http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdjęcia, hehe podoba mi się twój blog ale ten post ci się udał :) Mi też brakuje tego wolnego czasu i niestety mam dużo sprawdzianów w szkole :( Pozdrawiam czekam na następny post i na rewanżyk :D

    miki-and-nessy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. faaaaajny blog! :)
    obserwujemy? :)
    mylifesanders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Najlepiej to ich olać i nie zwracać na nich uwagi

    OdpowiedzUsuń