dd

Tumblr Mouse Cursors

sobota, 28 września 2013

Odpowiedzi na wasze pytania :)

Hejka. 
Nareszcie sobota, chociaż i tak ja miałam wolne cały tydzień bo byłam chora. 
Dzisiaj idę na casting fotomodelek, wiem że nie wybiorą mnie czy coś, bo jestem mało fotogeniczna, no ale może warto spróbować.
Dziś przygotowałam '' Odpowiedzi na wasze pytania '' 

1. Ulubiony kolor? 
- Nie mam ulubionego, raczej lubię wszystkie. 

2. Imiona przyjaciół ? 
- Nicoletta, Alunia, Andzia, Weronika, Wiktoria,Karolina,Patryk,Krystian 2x. 

3. Czemu bloggujesz? 
- Lubię to robić, podoba mi się to :) 

4. Ulubiony przedmiot w szkole? 
- Chyba Religia,na niej zawsze są najlepsze odpały. 

5. Od kiedy Belieber? 
- Już prawie od 4 lat <3 

6. Ulubiona część ubrania? 
- Chyba bluzka :)

7. Spodnie vs Spódnica 
Spodnie, chociaż spódniczki też lubie ;)

8. Kto Cię zmotywował do założenia bloga? 
- Przyjaciółka. 

9. Twoje motto ? 
Never Say Never, Never give up, Believe,  ' Zawsze patrz komu ufasz ' 

10. Hobby ? 
-  Fotografia,Śpiewanie,jazda na koniach, jazda na gokardach, blogowanie <3 

11. Masz zwierzę ? Dodaj zdjęcie. 
- Mam dwa pieski  :) Na pierwszym obrazku jest Molusia, na drugim Spajkuś <3 
12. Za co lubisz blogować? 
- W sumie to za wszystko <3 

13. Ulubiony blog ? 
- Bardzo podoba mi się blog Mery&Blue i Angeliki :) 

14.  Model telefonu? 
- Samsung Galaxy s3 mini. 

15. Jakim aparatem robisz fotki? 
- Lustrzanką i czasem telefonem :) 

16. Do której klasy chodzisz? 
- Do 6. 

17. Kakao vs Cola
- I to i to, zależy na co mam ochotę :) 

18. Kto namówił do założenia bloga? Czy z własnej woli go założyłaś? 
- Do założenia bloga namówiła mnie Przyjaciółka, tak jak już odpowiadałam wyżej :). 

To już koniec, dziękuje wszystkim ,że chciało wam się to w ogóle czytać :) 
Życzcie mi powodzenia hahah :D 
Potem dam wam znać co i jak i postaram się, żeby w następnej notce było dużo zdjęć xx. 

12 komentarzy:

  1. rewelacja :) www.appiappi.blogspot.com obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne odpowiedzi ;) Też obserwuję ;)

    jagodowa-fantazja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. super pieski :3
    chcialabym lustrzanke <3 jaka masz? :D

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochane psiaki <3
    Pozdrawiam :)

    http://po-prostu-dynka.blogspot.com/
    Błagam o klikanie w baner sheinside :*

    OdpowiedzUsuń
  5. ale masz dużo przyjaciół:)
    słodkie psiaki<3

    http://okno-buntowniczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz słodkiego pieska<3
    Obserwujemy?

    Kisses, xx

    OdpowiedzUsuń
  7. ŚLICZNY BLOG *-*
    +Obserwuję ;>

    http://mywordola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie psiaki,świetne odpowiedzi na pytania! :)
    Obserwuję i liczę na rewanż <333

    misiioolek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale słodkie pieski!!!:)

    Co powiesz na wsp obserwację?;)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne pieski :) obserwujemy? http://rozowytyranozaur.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Psiaki są cudowne! :)
    Obserwuję!
    www.meduzencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale słodziutkie pieski :D
    Miło zapraszam do nas:
    http://minnianddaisy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń