dd

Tumblr Mouse Cursors

czwartek, 26 września 2013

Zdjęcia & Avalanna

Hejka :) 
Dzisiejszą notkę poświęcę trochę Avalannie ( dzisiaj jest jej rocznica śmierci. ) 
 *Kim ona była ?  * 
- Była fanką Justina, Kiedyś w walentynki spotkała się z Justinem i wzięli udawany ślub. 
Od tej pory Avalanna zawsze mówiła o sobie że jest Panią Bieber. 
Dziewczynka miała bardzo rzadko spotykanego guza mózgu , który nosił nazwę '' Atypowy Nowotwór Teratoidny ''. 
Avalanna miała tylko 6 latek gdy umarła.. Już gdy to piszę, to płaczę. :'( 

W ten dzień Beliebers piszą na lewym nadgarstku '' Avalanna ''. 
SPOCZYWAJ ANIOŁKU <3 [*]. 


Oki, dodam wam kilka fotek zrobionych przeze mnie. 







Mam nadzieję, że zdjęcia wam się spodobają.
Co chcielibyście zobaczyć w następnej notce? :) 
do napisania jutro xx :) 

15 komentarzy:

  1. świetny blog :))


    obserwuję i mam nadzieję że zrobisz to samo :) http://julkka-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Omg *.* Mój aniołek kochany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, nie wiedziałam. Śliczne zdjęcia.
    Obserwuje i liczę na to samo;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia.
    Justin świetnie postąpił w tej sytuacji..

    OdpowiedzUsuń
  5. Biedna dziewczynka!! :c
    Kocham Justinka .;*
    Śliczne zdjęcia, czym robisz fotki kochana?
    Obserwuję, bo masz tu zajefajnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tylko 6 lat? ;c
    Jejku !
    Fajne fotki
    [*]

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiem o niej, też jestem Belieber! Witaj siostro! Skoro jesteś Belieber, będę tutaj wchodzić co 10 minut, jesteś już moją ulubienicą blogową! Robisz fajne zdjecia co w blogu jest najważniejsze, piszesz ciekawie bez przynudzeń, takiego bloga szukam, jesteś niesamowita, ładna i fajna :) Mam nadzieję,że będziesz pisała często i NIGDY nie usuniesz tego bloga!
    A co do notek, to zrób "Outfit" i "Moje ulubione blogi" chętnie przeczytam
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  8. Biedna dziewczynka. To miłe ze Justin się z nią spotkał. Zdjęcia bardzo ładne.
    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie. Mam nadzieję, że też zaobserwujesz.

    OdpowiedzUsuń
  9. Biedna ;(
    O jesteś Belieberką <3

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham Justin'a i też jestem Belieber. <3 Zaobserwowałam. Piękne zdjęcie *______________* Super blog. <3

    Wpadaj, jeśli masz ochotę: www.be-better-today.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Avalanna {*} , biedna ;/
    też jestem BELIEBER <333 już cię kochamm <3

    Zapraszam :
    + obserwacja za obserwacje ?
    dariia-darria.blogspot.com
    ruuciaa-mylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny blog! :)
    + w wolnej chwili zapraszam do siebie, zachęcam też do obserwowania :)
    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz wspaniały blog i piszesz świetne posty !
    Obserwuję i liczę na to samo :)
    Z góry dziękuję
    julka-julkkaa.blogspot.com
    AVALANNA <3 Kochany Aniołek <3

    OdpowiedzUsuń