dd

Tumblr Mouse Cursors

środa, 25 września 2013

Przedstawiam siebiee . !

Elo Melo 320. 
Mam na imię Asia, mam 12 lat. Interesuje się fotografią i śpiewaniem.
Dziękuje kochanej Angelice za nagłówek, jest piękny xx. 
Mam nadzieję, że moje notki spodobają wam się i nie będą ociekać nudą. 
Łapcie sobie mojego TUMBLRA , TWITTERA i ASKA.
Jestem #Belieber #Selenator , kocham RBD oraz Dawida Kwiatkowskiego. 
Aktualnie jestem chora bo złapałam jakiegoś wirusa :c ech. 
Tak sobie wyglądam, bez hejtów plis.  


Będę pisała notki o modzie,życiu i głównie będę dodawała zdjęcia,robione przeze mnie. 
Na tumblru i twitterze zazwyczaj daje follow back. 
Mam nadzieję że mnie polubicie i będziecie tutaj często zaglądać. 
Piosenka na wieczór ;3. 

mykam, do napisania jutro :) xx 

5 komentarzy:

  1. Jejku, moja ślicznotaa ma bloga. *u*
    Śliczna, no ;3
    aww. <3 kc i bd wchodziła tu co 5 min, haha ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Buu zią ! *.* Taki Swag ! hahah ! :D Jaram się jak pochodnia ☻

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog !! ;* obserwujemy ? http://ruuciaa-mylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. zapowiada się interesująco :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)
    http://magia-siostr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń